czwartek, 10 listopada 2011

Moje zwierzaki

Dziś powiem coś o moich zwierzakach. Obecnie jest ich trzy. A mianowicie kot, pies i świnka morska (ta ostatnia jest mojego brata). Wcześniej mieliśmy kilkanaście kotów (nie na raz!), patyczaki, a także takie małe coś do hodowania w akwarium (nie wiem, jak się to nazywa). Do tego jeszcze piątkę szczeniąt oraz dwie malutkie świnki morskie (niestety, żyły tylko kilka dni). Prawdziwy zwierzyniec, prawda? Oczywiście nie mieliśmy tych wszystkich czworo-, szcześcio-, bądź beznogów jednocześnie. Maksymalnie po siedem zwierząt naraz.
   Co się działo z resztą? Kocięta i szczenięta oddawaliśmy, część zwierzaków poumierała... Najdłużej ze wszystkich jest u nas pies, Monia. Już 5 lat! Przygrnęliśmy ją z ulicy. Obecnie ma już 8 lat, więc jak na psa to już dość późny wiek. Nadal jest jednak bardzo sprawna i szybko się uczy. Dużą przyjemność sprawia mi tresowanie jej - zna już naprawdę wiele sztuczek i jestem z niej bardzo dumna.
  Kot, którego obecnie mamy nazywa się Little John Lennon. Jako Little John przyjechał do nas od cioci, od której go adoptowaliśmy. Przydomek Lennon otrzymał ode mnie (przepadam za Beatlesami :D). O nim (tak samo jak o Moni) można wiele powiedzieć, ale zrobię to kiedy indziej.
  Świnka morska nazywa się Mary i wszystkiego się boi. Uwielbia sałatę. Gdy się zdenerwuje, to przeraźliwie piszczy. Tyle mogę o niej powiedzieć, więcej wiedziałby mój brat.
  Mieliśmy jeszcze wiele kotów i pięć szczeniąt, ale dziś niezbyt mam czas aby się o tym rozpisać.

 Na koniec dwa zdjęcia

John

Monia

3 komentarze:

  1. Fajnie mieć pupili w domu ;) Sam chciałbym mieć psa, ale nie wiem czy na dłuższą metę bym podołał :D Aktualnie mam ryby. Pozdr, Olek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem pro i mam papugę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem pro bo miałam dwa ryżowce (ptaki), dwa koty, dwa psy, trzy ślimaki afrykańskie (xD), mysz (ale dawno) i kijanki :P

    Obecnie mam tylko psinę... I jest podobna do Moni, tylko jasna :)

    OdpowiedzUsuń